سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مقصود فرمانبرداری از خدا و شناخت امام است . [امام صادق علیه السلام می فرماید]
حضور
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» سیمای محمد(ص)-5

نشسته بودند دور هم خرما می خوردند. هسته خرماهایش را یواشکی می گذاشت
جلوی علی. بعد از مدتی گفت: «پرخور کسی است که هسته خرمای بیشتری جلویش
باشد.» همه نگاه کردند. جلوی علی(ع) از همه بیشتر بود. علی(ع) گفت: «ولی
من فکر می کنم پرخور کسی است که خرماهایش را با هسته خورده.» همه نگاه
کردند. جلوی پیامبر(ص) هسته خرمایی نبود. «همه» خندیدند. 


تابناک - 11 اسفند 1388 - نقل از کتاب "پیامبر(ص)" (داستانک‌هایی از حیات نورانی پیامبر اعظم(ص) - انتشارات کتاب دانشجویی)



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » محمد حقگو ( جمعه 88/12/14 :: ساعت 12:11 صبح )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

نصایح پدرانه
ولادت سیده نساء العالمین بر دوستداران خاندان عترت و طهارت مبارک
کوثر
سیمای محمد(ص)-4
سیمای محمد(ص)-5
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 1
>> بازدید دیروز: 1
>> مجموع بازدیدها: 5022
» درباره من

حضور

» آرشیو مطالب
اسفند 1388

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان

» صفحات اختصاصی

» وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
» طراح قالب